fredag 21. august 2009

Ny på nettet


Hei til dere som kommer inn på bloggen min! Idag er den første dagen hvor min lille gårdsbutikk ved Roald Amundsens minne skal ut i nettverdenen. Det er ikke med liten spenning jeg ser frem til å møte dere alle her inne og senere også forhåpentligvis i det virkelige liv i butikken. Her inne vil jeg vise bilder av butikken og gården, og så kan man vel håpe at det senere inspireres til å oppdatere dere med hva som skal skje i fremtiden. Første onsdagen i september starter strikkecafeen igjen i butikken. Og gamle og nye ansikter ønskes hjertelig velkommen klokken 18-21. Kan vi ikke si at dette er greit i første omgang? Nei dette var jammen spennende:-))

mvh
Beth-Kari

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med fin nettside! Jeg tror jeg må ta meg en tur til butikken din. Strikkecaféen blir det verre med, da jeg bare kan hekle :-)Lykke til med blog-prosjektet - og butikken! Hilsen Paal Schøyen, Sarpsborg.

    SvarSlett
  2. Hei Beth-Kari Gratulere med ny nettside og blogg. Så flotte bilder. Dette kommer til å gå kjempebra. Lykke til Hilsen Maria

    SvarSlett
  3. Hjeeeelp! Jeg har drukket opp all teen min:-) Kommer plutselig innom for påfyll!
    Kjempefin blogg,- nydelige bilder! Skal spre det glade budskap!

    Stor klem

    Vigdis

    SvarSlett